Reklama Drawno

Formaty reklam w YouTube

Możliwości reklamowe w serwisie YouTube są ogromne. Jeżeli bardzo Ci połapać się w współczesnych formatach reklamowych i wymagasz usystematyzować sobie wiedzę by móc poznać i odpowiednio sklasyfikować informacji na YouTube więc tenże punkt jest dla Ciebie.

Reklama Lipiany

W obecnym wpisie opisane zostały następujące typy reklam w YouTube:

Reklamy Display
Reklamy Video
Reklamy Discovery
Reklamy Google Shopping

Reklamy Display

Ważnym z omawianych typów reklamy video na YouTube jest reklama displayowa w postaci banerów, jakie mogą dawać się poza ekranem odtwarzanego wideo oraz bezpośrednio na ekranie filmu.

 

Zobacz również Ksero Kołobrzeg

Reklamy displayowe towarzyszące wideo

Ten tym reklam pokazuje się nad proponowanymi filmami, jakie dostają się po odpowiedniej stronie. Format 300×250 oraz 300×60 wyświetla się jedynie na komputerach. Bardzo łatwy format, który służy do życia uwagi użytkownika YouTube podczas oglądania przez niego obrazu w serwisie. Przez cały okres trwania materiału filmowego emitowana jest informacja w odpowiednim górnym rogu. Widać toż być także statyczna grafika, animowany baner bądź oraz może dawać w kategorii tekstowej.
Nakładki reklamowe na ekranie oglądanego filmu

Zarówno na komputerach ujawniają się nakładki reklamowe na wideo. Grane są formaty graficzne lub tekstowe o wymiarze 468×60 lub 728×90. Warto zwrócić uwagę, że informacji w kategorii tekstowej są przeźroczyste. Gdyby nie chcemy spośród nich mieć, wówczas pozostaje nam zaprojektowanie wersji graficznych.
Reklamy Video
Pomijalne reklamy wideo

To najznakomitszy format reklamy wideo w YouTube, jaki można zauważyć przed, w trakcie czyli po wyjściu filmu. Nazwa tej promocje to Trueview Instream. Pominięcie możliwe jest po obejrzeniu co najmniej 5 sekund reklamy. Po upływie 5 chwili w odpowiednim dolnym rogu ekranu wideo pojawia się przycisk „Pomiń reklamę”. Wciśnięcie go dostarcza zatrzymanie promocji i powrót do oglądania filmu. Co istotne, reklama grana jest także na komputerach, smartfonach, tabletach. Jeszcze ten pan informacji można też popatrzyć na telewizorach oraz konsolach do walk. W przypadku reklamy Instream możliwa istnieje ponad sytuacja, w jakiej ukaże się jedna reklama po drugiej.Reklama Lipiany

Niepomijalne reklamy wideo

Format i chodzi do rodziny reklam InStream. Jedyna odpowiedź istnieje taka, iż nie wolno go przeoczyć i trzeba obejrzeć reklamę do tyłu co w przypadku dłuższych reklam prawdopodobnie być trudne dla klienta, który podawany jest każdego dnia wieloma informacjami w YouTube. W sukcesie takich formatów dobrze jest napisać ciekawą, angażującą reklamę, która da uwagę widowni na YouTube i ustali z zainteresowaniem taką informację. Reklama Lipiany

Przerywnik reklamowy

Trwająca zaledwie 6 sekund reklama InStream, jakiej nie można pominąć. Wyświetla się także na pecetach jak również smartfonach i tabletach. Inna nazwa przerywnika, jaką możesz łączyć to Bumper Ad.
Sekwencja reklam video

Format reklamowy, która został włożony w minionym czasie. Umożliwia ustawienie kilku reklam video w pór w której będą udostępniane użytkownikom. Dzięki temuż tenże pan kampanii pozwoli na „opisanie historii” o naszej reputacji i nakłonienie do nazwy lub prosto do obrotu przez ten pan reklam. Reklama Lipiany

Reklamy Discovery

Typ reklamy, która promuje konkretny film na kanale w YouTube lub tez sam kanał w ostatnim serwisie. Wyświetlić potrafi się w końcach wyszukiwania YouTube bądź więcej na karcie odtwarzania obrazu w YouTube – po odpowiedniej stronie na liście proponowanych materiałów filmowych.
Reklamy Google Shopping
Karta Sponsorowana

W dobrej części odtwarzanego ekranu wideo mogą też pojawić się artykuły wynikające z Google Shopping, które zawierać mogą do danego wideo. Po określonym okresie belka z kartami produktów ma się do dobrej strony, a ważna ją dokładnie rozwinąć, by móc ponownie przejrzeć produkty.
Jak widzisz formatów reklamowych, z których można wykorzystywać w ramach kampanii Google Ads jest dużo dobrze. Reklama Lipiany

zobacz również Formaty reklam w YouTube

0 0 votes
Daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments